Minecraft Rapor Skript'i

MinecraftOyna

Moderator
Moderatör
Merhaba,
Bugün sizlere rapor skriptini göstereceğim.

Kod:
command /rapor <player> <text>:
    usage: &2Kullanım&8: &a/rapor oyuncu şikayet
    trigger:
        add text-argument to {sikayetler::*}
        set {sikayeteden.%text-argument%} to player
        set {sikayetedilen.%text-argument%} to player argument
        loop all players:
            if loop-player has permission "rapor.goruntule":
                send ""  to loop-player
                send "          &2Rapor eden&8: &a%player%" to loop-player
                send "          &2Rapor edilen&8: &a%player argument%" to loop-player
                send "" to loop-player
                send "          &2Rapor gönderme sebebi&8: &a%text-argument%" to loop-player
                send ""  to loop-player
        send "" to player
        send "&2Raporunuz yetkiliye başarıyla iletildi." to player
        send "" to player

        send "" to player argument
        send "&a%player% &2adlı oyuncu seni &a%text-argument% &2sebebiyle yetkiliye rapor etti!" to player argument
        send "" to player argument

command /raporadmin <text>:
    permission: rapor.admin
    permission message: &fBilinmeyen komut.
    usage: &8[&aRaporAdmin&8] &2Kullanım&8: &a/raporadmin list&8, &alistele&8, &aliste&8, &atemizle&8, &asil &8[&2Tüm raporları siler&8]"
    trigger:
        arg 1 is "liste" or "listele" or "list":
            loop {sikayetler::*}:
                set {numara.%loop-value%} to {_numara}
                message "&a*"
                message ""
                message "          &2Rapor eden&8: &a%{sikayeteden.%loop-value%}%"
                message "          &2Rapor edilen&8: &a%{sikayetedilen.%loop-value%}%"
                message ""
                message "          &2Rapor gönderme sebebi&8: &a%loop-value%"
                message ""
        text-argument is "temizle" or "sil": 
            send "" to player       
            send "&2Tüm raporlar başarıyla temizlendi!" to player
            send "" to player
            loop {sikayetler::*}:
                remove loop-value from {sikayetler::*}