Admin

Site Sahibi
Site Sahibi
Geliştirici
Merhaba,
Bugün sizlere oylama skript'ini tanıtacağım.

oyla 4.png

/oyla

oyla2.png

oyla4.png


oyla3.png



Kod:
command /oyla <integer> <text>:
    permission: oylama.yap
    permission message: &fBilinmeyen komut.
    trigger:
        if %arg1% is set:
            if %arg2% is set:
                set {yes} to 0
                set {no} to 0
                loop all players:
                    set {oyla.%loop-player%} to false
                broadcast ""
                broadcast "          &a%player% &2adlı yetkili oylama başlattı!"
                broadcast ""
                broadcast "          &2Soru&8: &a%arg-2%"
                broadcast ""
                broadcast "          &2Seçim yapmak için&8: &a/evet&8, &2reddetmek için &a/hayır &2yazınız."
                broadcast ""
                broadcast "          &2Oylamanın bitmesine &a%arg-1% &2saniye kaldı!"
                broadcast ""
                broadcast ""
                set {OylamaBitis} to true
                loop arg-1 times:
                    wait 1 second
                broadcast ""
                broadcast "          &2Oylama tamamlandı."
                broadcast ""
                broadcast "          &aEvet &2sayısı&8: &a%{yes}%"
                broadcast "          &aHayır &2sayısı&8: &a%{no}%"
                broadcast ""
                set {OylamaBitis} to false
            else:
                send "&cOyla > &3Kullanımı /oyla <konu> <süre>" to player
        else:
            send "&cOyla > &3Kullanımı /oyla <konu> <süre>" to player

command /evet:
    trigger:
        if {OylamaBitis} is true:
            if {oyla.%player%} is false:
                add 1 to {yes}
                message "&2Oyunuzu başarıyla kullandınız."
                set {oyla.%player%} to true
            else:
                message "&2Oyunu zaten kullandın!"
        else:
            message "&2Şu anda bir oylama başlatılmadı veya yok!"

command /hayır:
    trigger:
        if {OylamaBitis} is true:
            if {oyla.%player%} is false:
                add 1 to {no}
                message "&2Oyunuzu başarıyla kullandınız."
                set {oyla.%player%} to true
            else:
                message "&2Oyunu zaten kullandın!"
        else:
            message "&2Şu anda bir oylama başlatılmadı veya yok!"
 

Ekli dosyalar

  • oyla1.png
    oyla1.png
    1.8 KB · Görüntüleme: 2
  • oyla2.png
    oyla2.png
    10.5 KB · Görüntüleme: 0
  • oyla3.png
    oyla3.png
    16.6 KB · Görüntüleme: 0